• تهران،جردن، خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، کوچه جم، پلاک ۷
  • info@ttmpi.com
  • 021-44441820

پرطرفدارترین تنباکوهای میوه ای

پرطرفدارترین تنباکوهای میوه ای

پرطرفدارترین تنباکوهای میوه ای

مصرف تنباکو میوه ای در میان مردم روز به روز به عنوان تفریح و سرگرمی درحال افزایش می باشد. تنوع انتخاب در تنباکوهای طعمدار بسیار زیاد است. امروزه طعم های زیادی از تنباکو طعمدار در بازار عرضه می شوند. هر سلیقه ای طعم خاصی از تنباکو طعمدار را می پذیرد. در اینجا به معرفی تعدادی از طعم های اصلی تنباکو طعمدارتنبا پرطرفدار می پردازیم.

تنباکو دوسیب

یکی از محبوب ترین تنباکوهای میوه ای، تنباکو دوسیب است.این تنباکو کلاسیک و گرم سنگین ترین نوع تنباکو است. تنباکو دوسیب از ابتدای رایج شدن قلیان طعمدار یکی از پرمصرف ترین تنباکوهای طعمدار بوده است. تنباکو دوسیب در ترکیب های دوسیب نعناع، دوسیب لیمو و … نیز دیده می شود.

تنباکو نعناع

یکی دیگر از تنباکو های پرطرفدار تنباکو نعناع است. این طعم از تنباکو قابلیت مخلوط شدن با اکثریت طعم های دیگر را دارد. این نوع از تنباکو بسیار سبک است و در ترکیب با تنباکو های سنگین همچون دوسیب بسیار دیده می شود. طعم لیمو نعناع نیز یکی از ترکیبات پرطرفدار نعناع است.

تنباکو هلو

یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین طعم های تنباکو طعمدار است. این تنباکو در دسته تنباکو های طعمدار گرم قرار می گیرد.تنباکو هلو رایحه بسیار قوی ای دارد.

تنباکو لیمو

تنباکو لیمو در دسته تنباکو های طعمدار سرد و سبک قرار می گیرد. در ترکیب این تنباکو مواد شیمیایی کمتری استفاده می شود.

تنباکو نارگیل

تنباکو نارگیل طعم عجیب و غریبی است که به نوبه ی خود طرفداران زیادی دارد. این نوع از تنباکو به تنهایی یا در ترکیب با سایر طعم ها استفاده می شود.

تنباکو پرتقال

تنباکو پرتقال از طعم های قدیمی تنباکو های طعمدار است. این تنباکو سرد است ولی نه سنگین است و نه سبک! این تنباکو اغلب توسط افراد مبتدی که قلیان می کشند، انتخاب می شود. این طعم از تنباکو با ارائه طعم های جدید محبوبیت خود را از دست داده است. تنباکو پرتقال در ترکیب پرتقال نعناع و پرتقال خامه نیز نامی آشنا در میان طرفداران قلیان دارد.

تنباکو آلبالو

تنباکو آلبالو یکی از سنگین ترین تنباکو های طعمدار است. تنباکو آلبالو گاهی جایگزین تنباکو دوسیب می شود اما سنگینی آن به تنباکو دوسیب نمی رسد. این تنباکو در دسته تنباکو های طعمدار گرم قرار دارد.

تنباکو انگور

تنباکو انگور طعم و رایحه ای خاص است که طرفداران زیادی دارد. این تنباکو بسیار نشاط آور و گرم است.

 

تنباکو میوه ای_تنباکو_قلیان

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پروژه ها


شرکت بلبرنگ افرا صنعت
شرکت دژ فولاد ایرانیان
شرکت دخانیات ایران
کارخانه التاجر و الوارس
شرکت هوکا
پروژه 60

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 17:00
یک شنبه
8:00 تا 17:00
دو شنبه
8:00 تا 17:00
سه شنبه
8:00 تا 17:00
چهار شنبه
8:00 تا 17:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/ttmpicom/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/ttmpicom/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/ttmpicom/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('synced') #2 {main} thrown in /home/ttmpicom/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52