• تهران،جردن، خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، کوچه جم، پلاک ۷
  • info@ttmpi.com
  • 021-44441820

چگونه از تنباکو میوه ای  نگهداری کنیم؟

چگونه از تنباکو میوه ای  نگهداری کنیم؟

چگونه از تنباکو میوه ای  نگهداری کنیم؟

در هر بسته تنباکو میوه ای مقداری از محصول وجود دارد. که میتواند چند قلیان را ساپورت کند. و همچنین میتوان آن را نگهداری کرد و برای دفعات بعدی قلیان استفاده نمود. تنبکو میوه ای یکی از انواع بسیار پر طرفدار نوع تنباکو در ایران و دنیا می باشد.

برای مراقبت و نگهداری از تنباکو میوه ای باید آنرا به گونه ای باز و نگهداری کنید که خراب نشود.

برای نگهداری آن را در ظروف درب دار نگهداری کنید. زیرا پس از باز کردن بسته بندی آن ممکن است در برابر تابشنور خراب شود. و همچنین سرما و گرمای محیط اطراف نیز به خراب شدن تنباکو کمک میکند.

بنابراین به صورت کلی تنباکوی میوه ای خود را اگر در منزل یا محل کار نگه میدارید. حتما آن را به دور از آفتاب نگهدارید. چون به سرعت خراب می شود. و محیط نگهداری آن باید خشک و خنک باشد.

اگر تنباکی میوه ای را به خوبی نگهداری کنید. به عمر آن افزوده میشود. و بدون اینکه نیاز به خرید دوباره پیدا کنید میتونید ماهها از آن استفاده کنید.

 

چگونه از تنباکو میوه ای  نگهداری کنیم؟

برای نگهداری از آن ها بهترین روش نگهداری در کیسه های زیپ لاک است. کیسه های زیپ لاک به خوبی از تنباکو نگهداری میکنند.

با نگهداری مناسب از آن تنباکوی شما تازه می ماند. اگر به خوبی نگهداری نشود اسانس و طعم خود را از دست میدهد. و به مرور زمان دیگر طعمی ندارد و تلخ میشود. پس بهتر از از ترفندهای نگهداری از آن به خوبی بدانید تا به خوبی از آن نگهداری کنید.

برای نگهداری از آن ها در یخچال و فریزر خود داری کنید. و ایده زیاد خوبی نیست یخ زدن تنباکو آن را خشک میکند. و عطر و طعم آن را خراب میکند و از بین میبرد.

 

چگونه از تنباکو میوه ای  نگهداری کنیم؟

بهترین روش این است :ه ان را درون کیسه زیپ لاک بزارید. و درون یک ظرف درب بسته قرار دهید. و در دمای اتاق به دور از نور خورشید. در کابینت یا کشو بگذارید.

با این ترفندهای ساده و نگهداری بهینه از تنباکو میتوانید آن را ماهها استفاده کنید. و تنباکوی شما تر و تازه با طعم و عطر اولیه باقی میماند. و هر بار با قلیان کشیدن از آن لذت ببرید.

 

 

نگهداری از تنباکو میوه ای_تنباکو میوه ای_ ترفندهای نگهداری از تنباکو

 

 

 

پروژه ها


شرکت بلبرنگ افرا صنعت
شرکت دژ فولاد ایرانیان
شرکت دخانیات ایران
کارخانه التاجر و الوارس
شرکت هوکا
پروژه 60

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 17:00
یک شنبه
8:00 تا 17:00
دو شنبه
8:00 تا 17:00
سه شنبه
8:00 تا 17:00
چهار شنبه
8:00 تا 17:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/ttmpicom/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/ttmpicom/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/ttmpicom/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/ttmpicom/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52