• تهران،جردن، خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، کوچه جم، پلاک ۷
  • info@ttmpi.com
  • 021-44441820

ساخت واکسن کرونا از تنباکو

ساخت واکسن کرونا از تنباکو

ساخت واکسن کرونا از تنباکو

طبق گزارش منتشر شده در روز چهارشنبه از ایرنا و به گفته روزنامه ذیلی میل. دانشمندان با استفاده از تنباکو و بوته ای تنباکو توانسته اند ذراتی مشابه ویروس کرونا خلق کنند. که این ذرات در بدن انسان میتواند کرونا را تشخیص داده. و با ایجاد واکنش ایمنی در فرد مانع از ابتلای او به بیماری کرونا و مرگ میشود.

و هچنین نتایج این تحقیق نشان داد. که انتی بادی های ایجاد شده توسط این ذره در بدن انسان. ده برابر انتی بادی فردی است که به کرونا مبتلا شده است و خوب شده است.

و هم اکنون دانشمندان به دنبال آزمایشات بیشتری در این خصوص می باشند. و مراحل بالینی این نوع واکسن را طی میکنند. و در صورتی که همه چیز خوب پیش رود ساخت این نوع واکسن به مراتب ارزانتر و سریعتر می باشد.

ذرات تنباکوی شبه ویروس

این ذرات مولکولی هستند که بسیار به ویروس کرونا شبیه هستند. ولی عفونی نیستند. برای ساختن آن ذرات شبه کرونا را به خاک میدهند و با گیاهی که از آن تولید میکنند. کرونا جذب آن شده و برگهای آن گیاه حاوی پروتئینی از کروناست که با خود کرونا مقابله میکند.

تمامی واکسنهایی که توسط سازمان غذایی و دارویی امریکا تایید شده اند. پروتئین های خارج از ویروس را هدف قرار میدهند. دکتر متیو هونگ در کارولینای شمالی گفته: تنها با خارج کردن پروتئین اسپایک از برگهای این گیاه میتوان واکسن کرونا ساخت.

با این واکسن نیازی به استغاده از ماشین الات پیشرفته نیست. و خیلی راحتتر و ارزانتر ما را به هدف میرساند.

و همچنین نیازی به فریز کردن ندارد. و راحتتر میتوان آن را حمل و نقل کرد و به سراسر دنیا فرستاد. و عوارض جانبی بسیار کمتر نیز روی انسان خواهد داشت.

 

این محققان قبلا برای ساخ واکسن انفولانزا از این روش استفاده کرده بدند. که در حال دریافت مجوزات لازم است. و امیدوارند تا پایان سال 2021 با ساخت تجهیزات جدید در شهر کبک کانادا به هدف ساخت واکسن کرونا از تنباکو برسند.

 

پروژه ها


شرکت بلبرنگ افرا صنعت
شرکت دژ فولاد ایرانیان
شرکت دخانیات ایران
کارخانه التاجر و الوارس
شرکت هوکا
پروژه 60

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 17:00
یک شنبه
8:00 تا 17:00
دو شنبه
8:00 تا 17:00
سه شنبه
8:00 تا 17:00
چهار شنبه
8:00 تا 17:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/ttmpicom/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/ttmpicom/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/ttmpicom/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/ttmpicom/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52