• تهران،جردن، خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، کوچه جم، پلاک ۷
  • info@ttmpi.com
  • 021-44441820

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه بسته بندی تنباکو

واحد بسته بندی یکی از مهم ترین بخش ها در خط تولید هر محصولی می باشد و تنباکو نیز از این امر مستثنی نیست.

واحد بسته بندی، قسمت مهمی از فرآیند تولید محصولات دخانیات می باشد. تنباکو میوه ای و معسل به دلیل غلظت بالا و چسبندگی زیاد، کار بسته بندی را قدری مشکل تر می سازند.

بسته بندی تنباکو ،مانعی در برابر رطوبت ایجاد می‌کند و از نفوذ باکتری‌ها، خراب شدن و انتقال رایحه تنباکو جلوگیری می‌کند. علاوه بر این بسته بندی تنباکو، اطلاعاتی را در مورد محتوای محصول ارائه شده و مواد تشکیل دهنده آن فراهم می‌کند. بنابراین، بسته بندی نقش مهمی را ایفا می‌کند و محصول در شرایط مناسب نگهداری می‌شود.

مرغوبیت و زیبایی بسته بندی تنباکو نیز در میزان جذابیت و فروش محصول تأثیر به سزایی می گذارد.

در گذشته بسته بندی تنباکو به صورت دستی انجام می شد. تنباکو تولیدی به صورت دستی پر می شد و بسته بندی آن سلفون پیچی می شد. این گونه بسته بندی همواره خطرات بهداشتی و حساسیت مصرف کنندگان را به همراه داشت.

ماشینهای بسته بندی تنباکو

امروزه دستگاه های بسته بندی موجود در خط تولید تنباکو باعث سهولت فرآیند بسته بندی شده اند. ماشین بسته بندی تنباکو به طور خودکار و اتوماتیک بدون دخالت دست بسته بندی تنباکو انجام می شود.

بسته بندی با ماشین بسته بندی تنباکو بدون دخالت دست انجام می شود و فقط یک اپراتور برای نظارت کردن کافی است.

دستگاه بسته بندی تنباکو، تنباکو تولید شده را به صورت عمودی و افقی بسته بندی می کند.

برای بسته بندی تنباکو، ابتدا حجم تعیین شده از تنباکو داخل کیسه های پلاستیکی ریخته می شود. سپس کیسه های تنباکو در بسته های کاغذی یا جعبه ای با سلفون بسته بندی می شوند.

در بسته بندی نهایی هر 10 جعبه تنباکو معسل داخل کارتن قرار می گیرند. کارتن نهایی نیز  با سلفون بسته بندی می شود. مجموعاً در بسته بندی تنباکو معسل چهار مرحله ی بسته بندی تنباکو در کیسه پلاستیکی،  بسته بندی بسته ای.بسته بندی کارتن و بسته بندی سلفون کارتن انجام می شود.

دستگاه بسته بندی تنباکو

دستگاه بسته بندی تنباکو از فلز مقاوم و ضد زنگ ساخته می شود. و تمامی فرآیند بسته بندی تنباکو را با رعایت اصول بهداشتی به صورت اتوماتیک و خودکار انجام می شود.

شرکت دخان صنعت با سابقه 11 ساله در زمینه صنایع دخانیات. تأمین ماشین بسته بندی تنباکو را خط تولید تنباکو را برعهده دارد.

ماشینهای بسته بندی از جمله پرکن، سلفون کش. چسب زن و سایر تجهیزات خط تولید تنباکو توسط این مجموعه صنعتی ساخته می شوند.

با استفاده از تجهیزات و ماشین آلات شرکت دخان صنعت به راحتی تنباکو را تولید، بسته بندی و روانه بازار کنید.

دستگاه بسته بندی تنباکو_بسته بندی تنباکو

 

 

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


شرکت بلبرنگ افرا صنعت
شرکت دژ فولاد ایرانیان
شرکت دخانیات ایران
کارخانه التاجر و الوارس
شرکت هوکا
پروژه 60

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 17:00
یک شنبه
8:00 تا 17:00
دو شنبه
8:00 تا 17:00
سه شنبه
8:00 تا 17:00
چهار شنبه
8:00 تا 17:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل

Fatal error: Uncaught wfWAFStorageFileException: Unable to verify temporary file contents for atomic writing. in /home/ttmpicom/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php:52 Stack trace: #0 /home/ttmpicom/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php(659): wfWAFStorageFile::atomicFilePutContents('/home/ttmpicom/...', '<?php exit('Acc...') #1 [internal function]: wfWAFStorageFile->saveConfig('livewaf') #2 {main} thrown in /home/ttmpicom/public_html/wp-content/plugins/wordfence/vendor/wordfence/wf-waf/src/lib/storage/file.php on line 52