• تهران،جردن، خیابان شریعتی بالاتر از ظفر، کوچه جم، پلاک ۷
  • info@ttmpi.com
  • 021-44441820

تاریخ انقضای تنباکو میوه ای چقدر است؟

تاریخ انقضای تنباکو میوه ای چقدر است؟

ما در این مقاله به موضوع مدت تاریخ انقضای تنباکو میوه ای خواهیم پرداخت  و همینطور طریقه نگهداری از آنها را برای شما توضیح می دهیم پس لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

امروزه تنباکو های بسیار مختلف با طعم های بسیار زیادی وارد بازار شده است که افراد بسیار زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند . در گذشته تنها تنباکوهای بسیار کم با طعم های بسیار محدودی در بازار به فروش می رسید و هیچ تنوع خاصی در آنها وجود نداشت اما با گذشت زمان و استفاده بیشتر از قلیان ها انواع تنباکو  بسیار زیاد و جدیدی به وجود آمد که بسیار پیشرفته تر از تنباکو های قدیمی بود و دارای مدل های بسیار زیادی بود که تمامی افراد با سلیقه های مختلف می توانستند از بین آنها هر کدام را که میخواهند انتخاب کنند. این طعم های بسیار زیاد و گسترده به دو دسته کلی تنباکو های سبک و تنباکو های سنگین تقسیم می شوند که تنباکوهای میوه ای در دو دسته آنها قرار می گیرد.

تنباکوهای میوه‌ای از دسته تنباکو های میباشد که افراد بسیار زیادی به آنها علاقه دارند و دارای تنوع بسیار زیادی می باشد که توانسته است افراد زیادی را با سلیقه های مختلف را به سمت خود جذب کند. تنباکوهای میوه های دارای مدل های سبک و سنگین میباشد و ترکیبات بسیار ویژه و جذابی از این تنباکوها تولید شده است مانند تنباکوی سیب یخ و یا تنباکوی پرتقال خامه و پرتقال دارچین و آلبالو و مواردی از این قبیل.

تنباکوهای میوه ای دارای طعم های بسیار زیاد و متنوعی می باشد که امروزه در اکثر سفره خانه ها و کافه های مختلف به مشتریان ارائه می شود. اما قبل از استفاده از این تنباکو ها شما حتماً باید به تاریخ انقضای آنها توجه کنید زیرا در صورت گذشتن تاریخ انقضای تنباکو در صورت استفاده از آن ممکن است مشکلاتی برای شما پیش بیاید و سلامت شما به خطر بیفتد به همین دلیل است که به شما توصیه می شود تا قبل از خرید تنباکو و استفاده از آن از تاریخ انقضای آن مطلع شوید.

تاریخ انقضای تنباکو میوه ای

تاریخ انقضای تنباکو میوه ای

همانطور که گفته شد تنباکوهای میوه‌ای از دسته تنباکو های بسیار پرطرفدار برای قلیان می باشد که افراد بسیار زیادی از آن‌ها استفاده می‌کنند و طرفداران هستند اما نکته‌ای که بسیار مهم و قابل توجه است این است که قبل از استفاده از تنباکو باید حتماً به تاریخ انقضای آن توجه ویژه‌ای کنید تا مشکلاتی برای شما به وجود نیاید .

می دانید که هر بسته از تنباکو های میوه ای را می توان چندین بار در استفاده از قلیون ها استفاده کرد تنباکوهای میوه ای مانند دیگر مواردی که شما مصرف می کنید دارای تاریخ انقضا میباشد که بسیار مهم است به آن توجه کنید یکی از مواردی که حتماً باید در استفاده کردن از تنباکو ها به آن توجه داشته باشید این است که حتماً باید از تنباکو های تازه استفاده شود زیرا اگر تنباکو قدیمی باشد ممکن است هم طعم آن خراب شده باشد و هم تاریخ آن گذشته باشد از این رو بسیار مهم است که در هنگام خرید تنباکو حتماً به تاریخ تولید و تاریخ انقضای آن توجه کنید.

لازم به ذکر است که گفته شود در صورت کلی تنباکوهای میوه ای تاریخ انقضای حدود دو سال دارند که یعنی پس از زمان تولید دو سال میتوان از آنها استفاده کرد و سالم می ماند اما قابل توجه است که بدانید تنباکوهای میوه ای پس از آن که باز می شوند حداقل به مدت ۶ ماه تازه می مانند اما اگر از آن درست نگهداری کنیم میزند شرایط نگهداری از تنباکو را بدانید می توانید که آن را به مدت بیشتری تازه نگه دارید.

پس از باز کردن تنباکو اگر آن تنباکو خشک نشده باشد و یا کپک نزده باشد شما می توانید به مدت یک سال از آن استفاده کنید لازم به ذکر است که بدانید تنباکوهای سنتی بسیار زودتر از تنباکوهای میوه‌ای تاریخ انقضای آنها تمام میشود و خراب میشود و یکی از مواردی که در زودتر خراب شدن تنباکو تاثیرگذار است این است که در مواد نگهدارنده آن گلیسیرین وجود نداشته باشد که عدم وجود گلیسیرین سبب میشود تا تنباکو زودتر خراب شود لازم به ذکر است گفته شود گلیسیرین یک ماده نگهدارنده بسیار عالی می باشد که در تنباکوهای میوه‌ای از آن استفاده می شود.

تاریخ انقضای تنباکو میوه ای

شرایط نگهداری از تنباکوی میوه ای

یکی از مهمترین مواردی که سبب خراب شدن تنباکوهای میوه ای میشود نگهداری اشتباه و نادرست از آنها است همانطور که در قسمت قبلی گفته شد که ما میتوانید با نگهداری درست از تنباکو آن را به مدت یک سال نگه دارید و استفاده کنید.

شما اگر تنباکوی میوه ای را در جایی که نور به آن میخورد قرار ندهید و همینطور در جایی که گرما و هوا به آن میخورد قرار ندهید می توانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید زیرا رسیدن نور و گرما و هوا به تنباکو می تواند آن را به سرعت خراب کند پس حتما توجه داشته باشید که در این مکان ها تنباکویی خود را نگهداری نکنید و همینطور نگه داشتن تنباکو پس از باز کردن آن در کیسه های زیپ لاک از مواردی است که می تواند از تنباکویی شما به خوبی نگهداری کند زیرا هوا و گرما به آن نمی‌رسد و تنباکوی شما دیرتر قدیمی و خراب میشود.

سخن پایانی

همانطور که در قسمت های قبلی گفته شد نگهداری درست از تنباکو می تواند مدت استفاده کردن از آن را بیشتر کند و شما بتوانید مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید زیرا نگهداری تنباکو در سال ماندن آن بسیار مهم می باشد و همینطور از دیگر مواردی که قبل از کشیدن قلیان و استفاده از تنباکو باید به آن توجه داشته باشید این است که حتماً از تاریخ انقضای تنباکو اطلاع داشته باشید که تاریخ مصرف آن نگذشته باشد زیرا در صورتی که تاریخ مصرف آن گذشته باشد می تواند مشکلاتی را برای شما به وجود بیاورد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

پروژه ها


شرکت بلبرنگ افرا صنعت
شرکت دژ فولاد ایرانیان
شرکت دخانیات ایران
کارخانه التاجر و الوارس
شرکت هوکا
پروژه 60

اطلاعات تماس


ساعات کاری


شنبه
8:00 تا 17:00
یک شنبه
8:00 تا 17:00
دو شنبه
8:00 تا 17:00
سه شنبه
8:00 تا 17:00
چهار شنبه
8:00 تا 17:00
پنج شنبه
8:00 تا 14:00
جمعه
تعطیل